Apple Teacher: badania i raporty z Numbers
Status:
rejestracja zamknięta
Adresaci:
dyrektorzy; nauczyciele wszystkich przedmiotów; wszystkie typy szkół i placówek.
O szkoleniu / programie:
Uczestnicy dowiedzą się, jak w pracy z uczniami kształcić kompetencje w zakresie myślenia analitycznego, realizowania multidyscyplinarnych projektów i wyciągania wniosków na podstawie zgromadzonych danych. Nauczą się wizualizowania danych w atrakcyjny sposób, korzystając z wbudowanych narzędzi obliczeniowych, interaktywnych wykresów, tabel oraz innych środków wyrazu.
Program szkolenia jest zgodny z Uchwałą Rady Ministrów z dnia 21.02.2023 r. w sprawie ustanowienia programu rządowego pod nazwą „Program Rozwoju Kompetencji Cyfrowych”
Więcej informacji:
Warunki uzyskania zaświadczenia: obecność i aktywność na zajęciach.
Odniesienie do podstawy programowej: szkolenie odnosi się do zapisów zawartych w preambule podstaw programowych i wymaganiach przedmiotowych w zakresie kompetencji cyfrowych.
Kierunek realizacji polityki oświatowej państwa w roku szkolnym 2022/2023:
7. Rozwijanie umiejętności metodycznych nauczycieli w zakresie prawidłowego i skutecznego wykorzystywania technologii informacyjno-komunikacyjnych w procesach edukacyjnych. Wsparcie edukacji informatycznej i medialnej, w szczególności kształtowanie krytycznego podejścia do treści publikowanych w Internecie i mediach społecznościowych.
8. Wsparcie nauczycieli i innych członków społeczności szkolnych w rozwijaniu umiejętności podstawowych i przekrojowych uczniów, w szczególności z wykorzystaniem pomocy dydaktycznych zakupionych w ramach programu „Laboratoria przyszłości”.
Prowadząca/y:
Iwona Osowska
trenerka Apple Professional Learning Specialist, członkini grupy Superbelfrzy RP, od wielu lat naucza języka angielskiego oraz informatyki a obecnie pracuje jako wicedyrektorka jednej z gdyńskich szkół podstawowych.
Forma i czas trwania:
Szkolenie uwzględnia wykorzystywanie narzędzi w edukacji zdalnej.
Termin:
4 marca 2023 (sobota), godz. 10:00-13:00
Miejsce szkolenia:
Cena:
forma bezpłatna
Informacje organizacyjne:
- Warunkiem zapisania na szkolenie jest posiadanie swojego indywidualnego konta w Systemie Obsługi Szkoleń PCEN. Konto zakłada się raz – tutaj – i jest chronione indywidualnym hasłem.
- Przy rejestracji na kolejne szkolenia posiadacz konta loguje się tutaj, wybiera odpowiednią formę doskonalenia i potwierdza, klikając "Zarejestruj mnie".
- Po zarejestrowaniu system wyświetla informację o przyjęciu zgłoszenia. Swój status można sprawdzić w widoku konta – w sekcji "Moje szkolenia".
- Na kilka dni przed szkoleniem koordynator prosi zarejestrowanych na liście głównej o potwierdzenie udziału w szkoleniu lub rezygnację – poprzez kliknięcie linku przesłanego na adres mail lub w sekcji "Moje szkolenia".
- Każdy posiadacz indywidualnego konta po zalogowaniu w Systemie Obsługi Szkoleń PCEN ma bezpośredni dostęp do informacji o swoich szkoleniach w sekcji "Moje szkolenia" oraz możliwość modyfikacji danych – na granatowym pasku, w prawym górnym rogu ekranu.
- W szkoleniach mogą wziąć udział wyłącznie osoby, które potwierdziły swój udział.
- Po szkoleniu uczestnicy, których obecność została odnotowana w systemie przez koordynatora, otrzymują:
- anonimową ankietę ewaluacyjną, której wypełnienie zajmuje ok. 5 min. (można ją wypełnić również w widoku swojego konta),
- materiały – drukowane lub link do wersji elektronicznej (zgodnie z programem i ustaleniami z prowadzącym),
- zaświadczenie w wersji elektronicznej – plik pdf do pobrania w koncie uczestnika.
ZAPLANOWANA LICZBA MIEJSC:
22
Koordynator:
Beata Symbor
nauczyciel konsultant ds. nauczania kreatywnego oraz kompetencji cyfrowych
e-mail: beata.symbor@pcen.gda.pl
tel. 58 340 41 29
Zobacz serwis tematyczny PCEN: Biblioteka i TIK