Centrum Edukacji Nauczycieli w Gdańsku

Nauczanie hybrydowe w praktyce

Status:

zamknięta

Forma i czas trwania:

webinarium,  2 godz. dydaktyczne

O szkoleniu / programie:

W trakcie spotkania online uczestnicy zapoznają się z następującą problematyką:

  1. Sposoby uczenia, które możemy wykorzystywać na co dzień. 
  2. Więcej o nauczaniu hybrydowym. 
  3. Technologie nauczania hybrydowego 
  4. Nauczanie hybrydowe a poziom kształcenia. 
  5. Dobre przykłady i praktyczne sposoby wykorzystania blended learningu 
  6. Czy jesteśmy na to gotowi?

Prowadząca/y: Krzysztof Fortuna, Krzysztof Wiśniewski, Tomasz Bondar

Kierunek realizacji polityki oświatowej państwa w roku szkolnym 2020/2021:

4. Wykorzystanie w procesach edukacyjnych narzędzi i zasobów cyfrowych oraz metod kształcenia na odległość. Bezpieczne i efektywne korzystanie z technologii cyfrowych.

Adresaci:

nauczyciele i dyrektorzy szkół podstawowych i ponadpodstawowych

Termin:

12 września 2020 (sobota), godz. 10:00-11:30

Szkolenie zostanie zrealizowane 26 września br., w godz. 10.00 - 11.30. Za zmianę terminu przepraszamy. 

Miejsce szkolenia:

online - platforma ClickMeeting,

Na trzy godziny przed szkoleniem koordynator przesyła link do pokoju webinaryjnego - tylko osobom zarejestrowanym na liście głównej, które wcześniej potwierdziły swój udział.

  • Aby móc uczestniczyć w webinarium, wymagany jest dostęp do Internetu. Należy skorzystać z przeglądarki Firefox lub Chrome (w możliwie najnowszej jej wersji), posiadać zainstalowaną wtyczkę Adobe Flash Player (do pobrania ze strony: https://get.adobe.com/pl/flashplayer) i zezwolić na jej działanie.
  • Dla zapewnienia najlepszej jakości dźwięku warto skorzystać z zestawu słuchawkowego i wyłączyć pozostałe aplikacje.

Cena:

forma bezpłatna

Koordynator:

Sebastian Pilich

Specjalista ds. zdalnego nauczania

e-mail: sebastian.pilich@cen.gda.pl

tel.: +48 58 340 41 66

Informacje organizacyjne:

  1. Warunkiem zapisania na szkolenie jest posiadanie swojego indywidualnego konta w Systemie Obsługi Szkoleń CEN. Konto zakłada się tylko raz - tutaj i jest chronione indywidualnym hasłem.
  2. Przy rejestracji na kolejne szkolenia posiadacz konta loguje się tutaj, wybiera odpowiednią formę doskonalenia i potwierdza, klikając "Zarejestruj mnie". 
  3. Po zarejestrowaniu system wyświetla informację o przyjęciu zgłoszenia. Swój status można sprawdzić w widoku swojego konta - w sekcji "Moje szkolenia". 
  4. Na kilka dni przed szkoleniem koordynator prosi zarejestrowanych na liście głównej o potwierdzenie udziału w szkoleniu lub rezygnację - poprzez kliknięcie przesłanego linku na adres mail lub w sekcji "Moje szkolenia". 
  5. W szkoleniach mogą wziąć udział wyłącznie osoby, które potwierdziły swój udział.
  6. Każdy posiadacz indywidualnego konta po zalogowaniu w Systemie Obsługi Szkoleń CEN ma bezpośredni dostęp do informacji o swoich szkoleniach w sekcji "Moje szkolenia" oraz możliwość modyfikacji danych - na pasku w prawym górnym rogu ekranu.
  7. Uczestnicy webinariów, którzy wcześniej potwierdzili swój udział, na około 3 godziny przed rozpoczęciem otrzymują link do pokoju spotkań online - w swoim koncie w systemie CEN (po zalogowaniu sekcja: "Moje szkolenia") oraz w przypominającej wiadomości mail od koordynatora.
  •  Identyfikacja uczestnika webinarium (niezbędna do wydania zaświadczenia) następuje po jego adresie e-mail, podawanym podczas dołączania do spotkania, dlatego też prosimy o wpisywanie tego samego adresu, który był wykorzystany przy rejestracji na szkolenie. Dla jednego urządzenia zostaje przypisany jeden uczestnik. W przypadku wspólnego uczestnictwa w webinarium kilku osób, zaświadczenie będzie mogła otrzymać tylko jedna osoba, ta, której adres e-mail zostanie podany w trakcie dołączenia do spotkania. Zachęcamy zatem do indywidualnego logowania się każdego uczestnika.
  • Ochrona danych osobowych uczestników webinarium – informacje uzupełniające:
    Informujemy, że webinarium będzie nagrywane i może zostać upublicznione na stronie internetowej CEN oraz na profilach organizatora w mediach społecznościowych. Uczestnicy dobrowolnie publikujący podczas webinaru swoje dane osobowe (w tym swój wizerunek) wyrażają dobrowolną zgodę na rozpowszechnianie swojego wizerunku oraz danych osobowych w związku z rozpowszechnianiem nagrania przez CEN. Dlatego – ze względu na ochronę Państwa danych osobowych – prosimy o nieudostępnianie w oknie czatu swoich danych, ani danych osobowych innych osób. Proponujemy podawanie samego imienia, ewentualnie inicjałów, bez pełnego nazwiska, ponieważ dane te będą widoczne dla wszystkich uczestników w oknie czatu.
  1. Po szkoleniu uczestnicy, których obecność została odnotowana w systemie przez koordynatora, otrzymują:
  • anonimową ankietę ewaluacyjną, której wypełnienie zajmuje ok. 5 min. (można ją wypełnić również w widoku swojego konta),
  • materiały - link do wersji elektronicznej (zgodnie z programem),
  • zaświadczenie w wersji elektronicznej.

LICZBA MIEJSC:

95

Aby uzyskać informację o nowym terminie szkolenia, skontaktuj się z koordynatorem formy lub prześlij zapytanie na adres cen@cen.gda.pl.

Przejdź do góry strony