Sieć nauczycieli edukacji artystycznej
Status:
rejestracja zamknięta
Adresaci:
nauczyciele przedmiotów artystycznych, nauczyciele pracujący w świetlicy szkolnej, nauczyciele języka polskiego, bibliotekarze
O szkoleniu / programie:
Sieć nauczycieli edukacji artystycznej ma interdyscyplinarny charakter. Łączy zamiłowanie do sztuki i chęć wykorzystywania jej w swojej pracy z uczniami.
Zapraszamy nauczycieli różnych przedmiotów i poziomów kształcenia.
- Od sztuki do emocji. Spotkanie inauguracyjne: 3.10.2020 r. - godz. 10.00 - 11.30 (2 godz. dydakt.) - online MS Teams - prowadząca: Sylwia Kilanowska-Męczykowska
Na pierwszym spotkaniu dużą rolę odegrają klucze. Zastanowimy się, jakie drzwi otwierają, a jakie zamykają. Porozmawiamy o tym, jak wykorzystywać narzędzia autoterapeutyczne do pracy z emocjami, podzielmy się doświadczeniem z trudnego okresu pandemii oraz zaplanujemy spotkania na bieżący rok szkolny. - Edukacja artystyczna w mojej szkole – dobre praktyki - 05.12.2020, godz. 10.00 - 12.15 (3 godz. dyd.) - online MS Teams
- Fotografia w edukacji - 30.01.2021 r., godz. 10.00 - 12.15 (3 godz. dydakt.) webinarium - online MS Teams (obowiązuje elektroniczna rejestracja)
- Potencjał sztuki współczesnej w edukacji - 27.03.2021 r., godz. 10.00 - 12.15 (3 godz. dydakt.) webinarium - online MS Teams - prowadzące: Katarzyna Parafiniuk i Sylwia Kilanowska-Męczykowska
- Sztuka ludowa i edukacja regionalna - 21.05.2021 r., godz. 16.00-18.15 (3 godz. dydakt.) - webinarium - online MS Teams
Forma i czas trwania:
Termin:
3 października 2020 (sobota), godz. 10:00 - 31 maja 2021 (poniedziałek)
Terminy, tematyka i forma (zdalna czy stacjonarna) kolejnych spotkań sieci zostaną ustalone na pierwszym spotkaniu.
Cena:
forma bezpłatna
Informacje organizacyjne:
- Warunkiem zapisania na szkolenie jest posiadanie swojego indywidualnego konta w Systemie Obsługi Szkoleń PCEN. Konto zakłada się tylko raz – tutaj i jest chronione indywidualnym hasłem.
- Przy rejestracji na kolejne szkolenia posiadacz konta loguje się tutaj, wybiera odpowiednią formę doskonalenia i potwierdza, klikając "Zarejestruj mnie".
- Po zarejestrowaniu system wyświetla informację o przyjęciu zgłoszenia. Swój status można sprawdzić w widoku swojego konta – w sekcji "Moje szkolenia".
- Na kilka dni przed szkoleniem koordynator prosi zarejestrowanych na liście głównej o potwierdzenie udziału w szkoleniu lub rezygnację – poprzez kliknięcie linku przesłanego na adres mail lub w sekcji "Moje szkolenia".
- W szkoleniach mogą wziąć udział wyłącznie osoby, które potwierdziły swój udział.
- Każdy posiadacz indywidualnego konta po zalogowaniu w Systemie Obsługi Szkoleń PCEN ma bezpośredni dostęp do informacji o swoich szkoleniach w sekcji "Moje szkolenia" oraz możliwość modyfikowania danych – na granatowym pasku, w prawym górnym rogu ekranu.
- Uczestnictwo w spotkaniach online. Osoby, które wcześniej potwierdziły swój udział, najpóźniej na około 3 godziny przed rozpoczęciem otrzymują link do pokoju spotkań online – w swoim koncie w systemie PCEN (po zalogowaniu sekcja: "Moje szkolenia") oraz w przypominającej wiadomości mail od koordynatora.
- Informacje techniczne. Aby móc uczestniczyć w webinarium, wymagany jest dostęp do Internetu. Należy skorzystać z przeglądarki Firefox lub Chrome (w możliwie najnowszej jej wersji). Zalecamy udział w webinarium poprzez komputer stacjonarny lub laptop. Dla zapewnienia najlepszej jakości dźwięku warto skorzystać z zestawu słuchawkowego i wyłączyć pozostałe aplikacje. W przypadku problemów prosimy o zamknięcie wszystkich aplikacji / programów, wylogowanie się i ponowne wejście.
- Identyfikacja uczestnika webinarium (niezbędna do zaliczenia obecności) następuje wyłącznie po jego adresie e-mail, podawanym podczas dołączania do spotkania, dlatego też prosimy o wpisywanie tego samego adresu, który był wykorzystany przy rejestracji na szkolenie. Do jednego urządzenia zostaje przypisany jeden uczestnik. W przypadku wspólnego uczestnictwa w webinarium kilku osób, obecność jest zaliczana tylko jednej osobie, ta której adres e-mail zostanie podany w trakcie dołączenia do spotkania. Zachęcamy zatem do indywidualnego logowania się każdego uczestnika.
- Ochrona danych osobowych uczestników webinarium – informacje uzupełniające. Informujemy, że webinarium będzie nagrywane i może zostać upublicznione na stronie internetowej PCEN oraz na profilach organizatora w mediach społecznościowych. Uczestnicy dobrowolnie publikujący swoje dane osobowe podczas webinaru (w tym swój wizerunek) wyrażają dobrowolną zgodę na rozpowszechnianie swojego wizerunku oraz danych osobowych w związku z rozpowszechnianiem nagrania przez PCEN. Dlatego – ze względu na ochronę Państwa danych osobowych – prosimy o nieudostępnianie w oknie czatu swoich danych, ani danych osobowych innych osób. Proponujemy podawanie samego imienia, ewentualnie inicjałów, bez pełnego nazwiska, ponieważ dane te będą widoczne dla wszystkich uczestników w oknie czatu.
- Uczestnicy, których obecność została odnotowana w systemie przez koordynatora, otrzymują po zakończeniu rocznej pracy sieci:
- materiały (drukowane lub link do wersji elektronicznej) – jeśli nie zostały przekazane wcześniej po spotkaniach zgodnie z ustaleniami z prowadzącym,
- anonimową ankietę ewaluacyjną, której wypełnienie zajmuje ok. 5 min.,
- zaświadczenie w wersji elektronicznej – z wymienioną liczbą spotkań, w których dana osoba brała udział i opisem rodzaju zaangażowania (np. prezentacja doświadczenia/rozwiązania).
ZAPLANOWANA LICZBA MIEJSC:
20
Koordynator:
Sylwia Kilanowska-Męczykowska
nauczyciel konsultant ds. języka polskiego i pracy z uczniami z doświadczeniem migracji
e-mail: sylwia.kilanowska-meczykowska@pcen.gda.pl
tel. 58 340 41 01
Zobacz serwisy tematyczne PCEN:
Język polski i wiedza o kulturze, Edukacja kulturalno-artystyczna, Migracja