Egzamin maturalny z chemii w 2021 r.
Status:
rejestracja zamknięta
Adresaci:
nauczyciele chemii
Termin:
1 lutego 2021 (poniedziałek) - 4 lutego 2021 (czwartek)
- 01.02.2021 r. godz. 17:00-18:30 - online platforma ClickMeeting
- 04.02.2021 r. godz. 15:30-17:00 - online platforma ClickMeeting
Forma i czas trwania:
O szkoleniu / programie:
Szkolenie przeznaczone jest dla nauczycieli przygotowujących uczniów do matury z chemii w 2021 roku, których obejmą zmiany w zakresie nowych wymagań egzaminacyjnych.
Tematyka szkolenia obejmuje poniższe zagadnienia:
- Wprowadzenie do zmian w zakresie wymagań ogólnych i szczegółowych na egzaminie maturalnym z chemii w roku 2021 r.
- Analiza porównawcza.
- Wdrożenie zmian w pracy z uczniem.
Szkolenie składa się z trzech etapów i odbywać się będzie w formule mieszanej (online i praca własna uczestników):
- webinarium online na platformie Clickmeeting w dniu 01.02. 2021 (17:00 – 18:30) - 2 godz. dydaktyczne
Zmiany w wymaganiach na egzaminie maturalnym i zasady wdrażania ww. zmian. - warsztaty online na platformie Clickmeeting w dniu 04.02. 2021 (15:30 – 17:00) - 2 godz. dydaktyczne
Zmiany w wymaganiach na egzaminie maturalnym i zasady wdrażania ww. zmian. - praca własna - część samokształceniowa (6 godzin dydaktycznych) - przeznaczona jest na zapoznanie się z materiałami szkoleniowymi na temat wdrażanych zmian oraz przygotowanie przykładowych materiałów do pracy z maturzystą.
Warunkiem ukończenia i uzyskania zaświadczenia jest udział w co najmniej 60% czasu trwania spotkań online (1 i 2) oraz zapoznanie się z materiałami szkoleniowymi.
Kierunek realizacji polityki oświatowej państwa w roku szkolnym 2020/2021:
6. Uwzględnienie w procesach edukacyjnych wymagań egzaminacyjnych dotyczących egzaminu ósmoklasisty i egzaminu maturalnego przeprowadzanego w roku 2021
Prowadząca/y:

Irmina Buczek
PCEN – nauczyciel konsultant ds. fizyki i chemii.
Miejsce szkolenia:
Zalecamy udział w webinarium poprzez komputer stacjonarny lub laptop oraz zamknięcie innych aplikacji.
Cena:
forma bezpłatna
Informacje organizacyjne:
- Warunkiem zapisania na szkolenie jest posiadanie swojego indywidualnego konta w Systemie Obsługi Szkoleń PCEN. Konto zakłada się raz – tutaj – i jest chronione indywidualnym hasłem.
- Przy rejestracji na kolejne szkolenia posiadacz konta loguje się tutaj, wybiera odpowiednią formę doskonalenia i potwierdza, klikając "Zarejestruj mnie".
- Po zarejestrowaniu system wyświetla informację o przyjęciu zgłoszenia. Swój status można sprawdzić w widoku swojego konta – w sekcji "Moje szkolenia".
- Na kilka dni przed szkoleniem koordynator prosi zarejestrowanych na liście głównej o potwierdzenie udziału w szkoleniu poprzez kliknięcie przesłanego linku na adres mail lub w sekcji "Moje szkolenia".
- Każdy posiadacz indywidualnego konta po zalogowaniu w Systemie Obsługi Szkoleń PCEN ma bezpośredni dostęp do informacji o swoich szkoleniach w sekcji "Moje szkolenia" oraz możliwość modyfikacji danych – na granatowym pasku, w prawym górnym rogu ekranu.
- Uczestnicy, którzy wcześniej potwierdzili swój udział, najpóźniej na około 3 godziny przed rozpoczęciem otrzymują link do pokoju spotkań online – w swoim koncie w sekcji "Moje szkolenia" oraz w przypominającej wiadomości mail od koordynatora.
- Zalecamy udział w webinarium poprzez komputer stacjonarny lub laptop.
- Identyfikacja uczestnika webinarium (niezbędna do wydania zaświadczenia) następuje wyłącznie po jego adresie e-mail, podawanym podczas dołączania do spotkania, dlatego też prosimy o wpisywanie tego samego adresu, który był wykorzystany przy rejestracji na szkolenie. W przypadku wspólnego uczestnictwa w webinarium kilku osób, zaświadczenie będzie mogła otrzymać tylko jedna osoba, ta której adres e-mail zostanie podany w trakcie dołączenia do spotkania. Zachęcamy zatem do indywidualnego logowania się każdego uczestnika.
- Z względu na ochronę Państwa danych osobowych prosimy o nieudostępnianie w oknie czatu swoich danych, ani danych osobowych innych osób. Proponujemy podawanie samego imienia, ewentualnie inicjałów, bez pełnego nazwiska, ponieważ dane te będą widoczne dla wszystkich uczestników w oknie czatu.
- Po szkoleniu uczestnicy, których obecność została odnotowana w systemie przez koordynatora, otrzymują:
- anonimową ankietę ewaluacyjną, której wypełnienie zajmuje ok. 5 min. (można ją wypełnić również w widoku swojego konta),
- materiały – link do wersji elektronicznej (zgodnie z programem i ustaleniami z prowadzącym),
- zaświadczenie w wersji elektronicznej – plik pdf do pobrania w koncie uczestnika
ZAPLANOWANA LICZBA MIEJSC:
95
Koordynator:
Irmina Buczek
nauczyciel konsultant ds. nauczania kreatywnego oraz edukacji fizyki i chemii
e-mail: irmina.buczek@pcen.gda.pl
tel. 58 340 41 62
Zobacz serwis tematyczny PCEN: Przedmioty przyrodnicze