Nauczanie hybrydowe w praktyce

Adresaci:

nauczyciele i dyrektorzy szkół podstawowych i ponadpodstawowych

Termin:

26 września 2020 (sobota), godz. 10:00-11:30

Forma i czas trwania:

webinarium,  2 godz. dydaktyczne

Szkolenie uwzględnia wykorzystywanie narzędzi w edukacji zdalnej.

O szkoleniu / programie:

Ikonka on-line

W trakcie spotkania online uczestnicy zapoznają się z następującą problematyką:

  1. Sposoby uczenia, które możemy wykorzystywać na co dzień. 
  2. Więcej o nauczaniu hybrydowym. 
  3. Technologie nauczania hybrydowego 
  4. Nauczanie hybrydowe a poziom kształcenia. 
  5. Dobre przykłady i praktyczne sposoby wykorzystania blended learningu 
  6. Czy jesteśmy na to gotowi?

Kierunek realizacji polityki oświatowej państwa w roku szkolnym 2020/2021:

4. Wykorzystanie w procesach edukacyjnych narzędzi i zasobów cyfrowych oraz metod kształcenia na odległość. Bezpieczne i efektywne korzystanie z technologii cyfrowych.

Prowadząca/y:

Tomasz Bondar

Miejsce szkolenia:

on-line – ClickMeeting

Zalecamy udział w webinarium poprzez komputer stacjonarny lub laptop oraz zamknięcie innych aplikacji. 

Cena:

forma bezpłatna

Informacje organizacyjne:

Warunkiem zapisania się na szkolenie jest posiadanie konta w Systemie Obsługi Szkoleń PCEN.
  1. Warunkiem zapisania na szkolenie jest posiadanie swojego indywidualnego konta w Systemie Obsługi Szkoleń PCEN. Konto zakłada się raz – tutaj – i jest chronione indywidualnym hasłem.
  2. Przy rejestracji na kolejne szkolenia posiadacz konta loguje się tutajwybiera odpowiednią formę doskonalenia i potwierdza, klikając "Zarejestruj mnie". 
  3. Po zarejestrowaniu system wyświetla informację o przyjęciu zgłoszenia. Swój status można sprawdzić w widoku swojego konta – w sekcji "Moje szkolenia". 
  4. Na kilka dni przed szkoleniem koordynator prosi zarejestrowanych na liście głównej o potwierdzenie udziału w szkoleniu poprzez kliknięcie przesłanego linku na adres mail lub w sekcji "Moje szkolenia". 
  5. Każdy posiadacz indywidualnego konta po zalogowaniu w Systemie Obsługi Szkoleń PCEN ma bezpośredni dostęp do informacji o swoich szkoleniach w sekcji "Moje szkolenia" oraz możliwość modyfikacji danych – na granatowym pasku, w prawym górnym rogu ekranu.
  6. Uczestnicy, którzy wcześniej potwierdzili swój udział, najpóźniej na około 3 godziny przed rozpoczęciem otrzymują link do pokoju spotkań online – w swoim koncie w sekcji "Moje szkolenia" oraz w przypominającej wiadomości mail od koordynatora.
  7. Zalecamy udział w webinarium poprzez komputer stacjonarny lub laptop.
  8. Identyfikacja uczestnika webinarium (niezbędna do wydania zaświadczenia) następuje wyłącznie po jego adresie e-mail, podawanym podczas dołączania do spotkania, dlatego też prosimy o wpisywanie tego samego adresu, który był wykorzystany przy rejestracji na szkolenie. W przypadku wspólnego uczestnictwa w webinarium kilku osób, zaświadczenie będzie mogła otrzymać tylko jedna osoba, ta której adres e-mail zostanie podany w trakcie dołączenia do spotkania. Zachęcamy zatem do indywidualnego logowania się każdego uczestnika.
  9. Z względu na ochronę Państwa danych osobowych prosimy o nieudostępnianie w oknie czatu swoich danych, ani danych osobowych innych osób. Proponujemy podawanie samego imienia, ewentualnie inicjałów, bez pełnego nazwiska, ponieważ dane te będą widoczne dla wszystkich uczestników w oknie czatu.
  10. Po szkoleniu uczestnicy, których obecność została odnotowana w systemie przez koordynatora, otrzymują:
  • anonimową ankietę ewaluacyjną, której wypełnienie zajmuje ok. 5 min. (można ją wypełnić również w widoku swojego konta),
  • materiały – link do wersji elektronicznej (zgodnie z programem i ustaleniami z prowadzącym),
  • zaświadczenie w wersji elektronicznej – plik pdf do pobrania w koncie uczestnika 

ZAPLANOWANA LICZBA MIEJSC:

98

Koordynator:

Sebastian Pilich grafika

Sebastian Pilich

Starszy specjalista ds. IT i zdalnej edukacji

e-mail: sebastian.pilich@pcen.gda.pl

tel. +48 58 340 41 66

W Pomorskim Centrum Edukacji Nauczycieli w Gdańsku mam przyjemność pracować na stanowisku starszego specjalisty ds. IT i zdalnej edukacji.
Zajmuję się zatem organizacją zdalnego nauczania, drukiem 3D, ale także przygotowuję i realizuję nagrania w studiu streamingowym Pomorska Szkoła Hybrydowa. Koordynuję i nadzoruję pracę studia.
Sam także realizuję nagrania video oraz postprodukcję tych nagrań.
Tworzę strony internetowe oraz uczę ich obsługi. Zajmuję się również grafiką komputerową, instruuję, jak w łatwy sposób można ją tworzyć i edytować.
Jestem licencjonowanym pilotem bezzałogowych statków powietrznych.
Prywatnie zaś pochłonięty jestem kulturą komiksu – komiksu zarówno samego w sobie, jak i jako medium. Zbieram publikacje i pisma traktujące o komiksie, pierwsze ich wydania z ubiegłego wieku, a także współczesne pozycje wydawnicze oraz roczniki takich pism, jak „Szpilki”, „Świerszczyk”, „Miś”, „Przygoda”, „Świat Młodych” i im podobne.
Jestem zwycięzcą konkursu na logotyp oraz stronę internetową dla jednej z trójmiejskich uczelni wyższych.