Problematyczne zachowania uczennic i uczniów. Przyczyny oraz sposoby radzenia sobie z nimi
Status:
rejestracja zamknięta
Adresaci:
nauczyciele języków obcych ze wszystkich etapów edukacyjnych oraz inni nauczyciele zainteresowani tematem ze szkół i placówek oświatowych woj. pomorskiego.
Termin:
22 lutego 2024 (czwartek), godz. 17:30-19:00
Forma i czas trwania:
O szkoleniu / programie:
Celem warsztatów będzie zapoznanie uczestniczek i uczestników z tematem problematycznych zachowań uczennic i uczniów z różnych perspektyw psychologicznych, aby każda z uczestniczek i każdy z uczestników szkolenia mogli odnaleźć sposób postępowania najbardziej adekwatny dla siebie.
Zakres tematyczny:
- rodzaje kryzysów;
- rodzaje podejść psychologicznych dotyczących tematu zachowań problematycznych;
- zachowania niepożądane – co robić, aby się nie pojawiły w klasie i co robić, kiedy się pojawią;
- propozycja ćwiczeń wzmacniających samoocenę oraz poczucie sprawstwa uczennic i uczniów;
- studia przypadków.
Warunki uzyskania zaświadczenia: obecność przez co najmniej 80% czasu trwania szkolenia.
Prowadząca/y:

Alicja Silikowska
Specjalista ds. promocji i komunikacji zewnętrznej
Miejsce szkolenia:
Zalecamy udział w webinarium poprzez komputer stacjonarny lub laptop oraz zamknięcie innych aplikacji.
Cena:
forma bezpłatna
Informacje organizacyjne:
- Warunkiem zapisania na szkolenie jest posiadanie swojego indywidualnego konta w Systemie Obsługi Szkoleń PCEN. Konto zakłada się raz – tutaj – i jest chronione indywidualnym hasłem.
- Przy rejestracji na kolejne szkolenia posiadacz konta loguje się tutaj, wybiera odpowiednią formę doskonalenia i potwierdza, klikając "Zarejestruj mnie".
- Po zarejestrowaniu system wyświetla informację o przyjęciu zgłoszenia. Swój status można sprawdzić w widoku swojego konta – w sekcji "Moje szkolenia".
- Na kilka dni przed szkoleniem koordynator prosi zarejestrowanych na liście głównej o potwierdzenie udziału w szkoleniu poprzez kliknięcie przesłanego linku na adres mail lub w sekcji "Moje szkolenia".
- Każdy posiadacz indywidualnego konta po zalogowaniu w Systemie Obsługi Szkoleń PCEN ma bezpośredni dostęp do informacji o swoich szkoleniach w sekcji "Moje szkolenia" oraz możliwość modyfikacji danych – na granatowym pasku, w prawym górnym rogu ekranu.
- Uczestnicy, którzy wcześniej potwierdzili swój udział, najpóźniej na około 3 godziny przed rozpoczęciem otrzymują link do pokoju spotkań online – w swoim koncie w sekcji "Moje szkolenia" oraz w przypominającej wiadomości mail od koordynatora.
- Zalecamy udział w webinarium poprzez komputer stacjonarny lub laptop.
- Identyfikacja uczestnika webinarium (niezbędna do wydania zaświadczenia) następuje wyłącznie po jego adresie e-mail, podawanym podczas dołączania do spotkania, dlatego też prosimy o wpisywanie tego samego adresu, który był wykorzystany przy rejestracji na szkolenie. W przypadku wspólnego uczestnictwa w webinarium kilku osób, zaświadczenie będzie mogła otrzymać tylko jedna osoba, ta której adres e-mail zostanie podany w trakcie dołączenia do spotkania. Zachęcamy zatem do indywidualnego logowania się każdego uczestnika.
- Z względu na ochronę Państwa danych osobowych prosimy o nieudostępnianie w oknie czatu swoich danych, ani danych osobowych innych osób. Proponujemy podawanie samego imienia, ewentualnie inicjałów, bez pełnego nazwiska, ponieważ dane te będą widoczne dla wszystkich uczestników w oknie czatu.
- Po szkoleniu uczestnicy, których obecność została odnotowana w systemie przez koordynatora, otrzymują:
- anonimową ankietę ewaluacyjną, której wypełnienie zajmuje ok. 5 min. (można ją wypełnić również w widoku swojego konta),
- materiały – link do wersji elektronicznej (zgodnie z programem i ustaleniami z prowadzącym),
- zaświadczenie w wersji elektronicznej – plik pdf do pobrania w koncie uczestnika
ZAPLANOWANA LICZBA MIEJSC:
198
Koordynator:

Małgorzata Bukowska-Ulatowska
nauczyciel konsultant ds.edukacji j. obcych, koordynator Regionu Gdańsk IATEFL Poland
e-mail: malgorzata.bukowska@pcen.gda.pl
tel. 58 340 41 43
Zobacz serwis tematyczny PCEN: Języki obce nowożytne