Sztuczna inteligencja w katechezie?
Status:
rejestracja zamknięta
Adresaci:
nauczyciele religii.
Termin:
30 września 2023 (sobota), godz. 09:30-12:30
Forma i czas trwania:
Szkolenie uwzględnia wykorzystywanie narzędzi w edukacji zdalnej.
O szkoleniu / programie:
Zapraszamy na spotkanie wszystkich zainteresowanych nauczycieli religii. Jeśli ciekawią Cię najnowsze rozwiązania oparte na algorytmach sztucznej inteligencji, to zdecydowanie są to warsztaty dla Ciebie!
Zapisz się, przyjdź i się przekonaj, jak sztuczna inteligencja może stać się Twoim sprzymierzeńcem w codziennej pracy nauczyciela.
Podczas spotkania dowiesz się, jakie narzędzia sztucznej inteligencji warto wykorzystać w edukacji. Omówione zostaną sposoby integracji rozwiązań AI z działalnością dydaktyczną. Nie zabraknie również sesji pytań i odpowiedzi. Testowanie aplikacji zakończy dyskusja na temat przyszłości zawodu nauczyciela.
Warunki uzyskania zaświadczenia: obecność i aktywność na warsztatach.
Odniesienie do podstawy programowej: szkolenie odnosi się do zapisów zawartych w preambule podstaw programowych w zakresie bezpieczeństwa i świadomości cyfrowej.
Kierunek realizacji polityki oświatowej państwa w roku szkolnym 2023/2024:
8. Wspieranie rozwoju umiejętności cyfrowych uczniów i nauczycieli, ze szczególnym uwzględnieniem bezpiecznego poruszania się w sieci oraz krytycznej analizy informacji dostępnych w Internecie. Poprawne metodycznie wykorzystywanie przez nauczycieli narzędzi i materiałów dostępnych w sieci, w szczególności opartych na sztucznej inteligencji.
Prowadząca/y:

Beata Symbor
PCEN – nauczyciel konsultant ds. kompetencji cyfrowych
Miejsce szkolenia:
Cena:
forma bezpłatna
Informacje organizacyjne:
- Warunkiem zapisania na szkolenie jest posiadanie swojego indywidualnego konta w Systemie Obsługi Szkoleń PCEN. Konto zakłada się raz – tutaj – i jest chronione indywidualnym hasłem.
- Przy rejestracji na kolejne szkolenia posiadacz konta loguje się tutaj, wybiera odpowiednią formę doskonalenia i potwierdza, klikając "Zarejestruj mnie".
- Po zarejestrowaniu system wyświetla informację o przyjęciu zgłoszenia. Swój status można sprawdzić w widoku konta – w sekcji "Moje szkolenia".
- Na kilka dni przed szkoleniem koordynator prosi zarejestrowanych na liście głównej o potwierdzenie udziału w szkoleniu poprzez kliknięcie linku przesłanego na adres mail lub w sekcji "Moje szkolenia".
- Każdy posiadacz indywidualnego konta po zalogowaniu w Systemie Obsługi Szkoleń PCEN ma bezpośredni dostęp do informacji o swoich szkoleniach w sekcji "Moje szkolenia" oraz możliwość modyfikacji danych – na granatowym pasku, w prawym górnym rogu ekranu.
- Jeżeli masz specjalne potrzeby związane z udziałem w szkoleniu, prosimy o ich zgłoszenie koordynatorowi. Dzięki temu odpowiednio przygotujemy miejsce spotkań stacjonarnych i zapewnimy Ci stosowny komfort pracy.
- W szkoleniach mogą wziąć udział wyłącznie osoby, które potwierdziły swój udział.
- Po szkoleniu uczestnicy, których obecność została odnotowana w systemie przez koordynatora, otrzymują:
- anonimową ankietę ewaluacyjną, której wypełnienie zajmuje ok. 5 min. (można ją wypełnić również w widoku swojego konta, w przypadku sieci ankieta udostępniona jest na koniec pracy sieci),
- materiały – drukowane lub link do wersji elektronicznej (zgodnie z programem i ustaleniami z prowadzącym),
- zaświadczenie w wersji elektronicznej – plik pdf do pobrania w koncie uczestnika (zaświadczenia o udziale w sieci wystawione są na koniec roku szkolnego)
ZAPLANOWANA LICZBA MIEJSC:
22
Koordynator:

Teresa Michalska
nauczyciel doradca metodyczny ds. religii
e-mail: t.michalska.doradca@pcen.gda.pl
nauczyciele szkół podstawowych z miasta Gdańska, powiatów: gdańskiego, kościerskiego i nowodworskiego
Zobacz blog tematyczny doradcy metodycznego PCEN: Religia