TOP 10 aplikacji sztucznej inteligencji w pracy nauczyciela
Status:
rejestracja od 15 listopada 2024
Adresaci:
Zainteresowani nauczyciele, szczególnie rozpoczynający pracę zawodową ze wszystkich typów szkół i placówek.
O szkoleniu / programie:
Wszystkich zainteresowanych nauczycieli zapraszamy na spotkanie z AI.
Jeśli ciekawią Cię najnowsze rozwiązania oparte na algorytmach sztucznej inteligencji, to zdecydowanie są to warsztaty dla Ciebie! Zapisz się, przyjdź i przekonaj, jak sztuczna inteligencja może stać się Twoim sprzymierzeńcem w codziennej pracy.
Podczas spotkania dowiesz się, jakie narzędzia sztucznej inteligencji warto wykorzystać w edukacji. Omówimy także sposoby integracji rozwiązań AI z działalnością dydaktyczną. Nie zabraknie również sesji pytań i odpowiedzi. Testowanie aplikacji zakończy dyskusja na temat szans i zagrożeń AI w edukacji.
Warunki uzyskania zaświadczenia: obecność i aktywność podczas warsztatów.
Odniesienie do podstawy programowej: szkolenie odnosi się do zapisów zawartych w preambule podstaw programowych w zakresie bezpieczeństwa i świadomości cyfrowej.
Kierunek realizacji polityki oświatowej państwa w roku szkolnym 2024/2025:
4. Wspieranie rozwoju umiejętności cyfrowych uczniów i nauczycieli, ze szczególnym uwzględnieniem bezpiecznego poruszania się w sieci oraz krytycznej analizy informacji dostępnych w Internecie. Poprawne metodycznie wykorzystywanie przez nauczycieli narzędzi i materiałów dostępnych w sieci, w szczególności opartych na sztucznej inteligencji, korzystanie z zasobów Zintegrowanej Platformy Edukacyjnej.
Prowadząca/y:
Beata Symbor
PCEN – nauczyciel konsultant ds. kompetencji cyfrowych
Forma i czas trwania:
Termin:
14 grudnia 2024 (sobota), godz. 09:30-12:30
Miejsce szkolenia:
Cena:
forma bezpłatna
Informacje organizacyjne:
- Warunkiem zapisania na szkolenie jest posiadanie swojego indywidualnego konta w Systemie Obsługi Szkoleń PCEN. Konto zakłada się raz – tutaj – i jest chronione indywidualnym hasłem.
- Przy rejestracji na kolejne szkolenia posiadacz konta loguje się tutaj, wybiera odpowiednią formę doskonalenia i potwierdza, klikając "Zarejestruj mnie".
- Po zarejestrowaniu system wyświetla informację o przyjęciu zgłoszenia. Swój status można sprawdzić w widoku konta – w sekcji "Moje szkolenia".
- Na kilka dni przed szkoleniem koordynator prosi zarejestrowanych na liście głównej o potwierdzenie udziału w szkoleniu lub rezygnację – poprzez kliknięcie linku przesłanego na adres mail lub w sekcji "Moje szkolenia".
- Każdy posiadacz indywidualnego konta po zalogowaniu w Systemie Obsługi Szkoleń PCEN ma bezpośredni dostęp do informacji o swoich szkoleniach w sekcji "Moje szkolenia" oraz możliwość modyfikacji danych – na granatowym pasku, w prawym górnym rogu ekranu.
- W szkoleniach mogą wziąć udział wyłącznie osoby, które potwierdziły swój udział.
- Po szkoleniu uczestnicy, których obecność została odnotowana w systemie przez koordynatora, otrzymują:
- anonimową ankietę ewaluacyjną, której wypełnienie zajmuje ok. 5 min. (można ją wypełnić również w widoku swojego konta),
- materiały – drukowane lub link do wersji elektronicznej (zgodnie z programem i ustaleniami z prowadzącym),
- zaświadczenie w wersji elektronicznej – plik pdf do pobrania w koncie uczestnika.
ZAPLANOWANA LICZBA MIEJSC:
24
Koordynator:
Beata Symbor
nauczyciel konsultant ds. nauczania kreatywnego oraz kompetencji cyfrowych
e-mail: beata.symbor@pcen.gda.pl
tel. 58 340 41 29
Zobacz serwis tematyczny PCEN: Biblioteka i TIK